Har jag en dödskalle tattoo?

Ibland är jag rätt rolig. Så rolig att jag skrattar åt mig själv, inte med mig själv. Idag på jobbet satt en tjej och bläddrade i en tatueringstidning. Det var stora blaffiga tribals, drakar och dödskallar bland annat. När sidan på dödskallarna kom upp sa jag (utan att reflektera):

Men vem skulle vara så jävla dum att tatuera in en dödskalle?

Hmmmmm, Karin vänta nu ett tag. Vad gjorde just du för drygt tre månader sen?



Ja, ibland är man inte mer blond än man gör sig. Jag kan till mitt försvar säga att jag tror det var att de var så hemskt stora och fula, så det kanske egentligen inte vad motivet utan storleken... Men ändå, herregud...

X

Kommentarer
Postat av: L-S

Möhöhö.

Postat av: Karin

L-s: Ja, ibland kan man va bra trög in the huvud!

2007-07-17 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback