Goa gubbar lever och frodas...

Jag har fått det bekräftat nu, jag trodde faktiskt de var en utdöende art men icke var fel jag hade. Jag talar så klart om de goa gubbarna från Götlaborg. De som drar torra vitsar, har en riktigt bred dialekt, aldrig bott en centimeter utanför Göteborgs väggar, heter Glenn och använder sig av ordet änna. Jag trodde att de flesta var i den äldre års kategorin och att människor i min ålder inte hängde på trenden att bli en go gubbe men som sagt var vad fel jag hade. I lördags hade jag ett möte med en sådan kille och believe me, det vill jag inte vara med om igen...

Han berättade vitsar (långa var de med) som var menigslöst dåliga, var lite lätt kvinnorförnedrande, han hade en vän som hette Glenn som råkade ut för en massa helt sanslöst osanna saker, han kallade alla gubbar och var allmänt störig. Han var inte ens rolig klockan sju på morgonen, då är man bra tråkig....Jag och S var märkbart irriterade och jag var glad som ett skolsken när han försvann.

Herre gud, jag hoppas verkligen den där goa gubbar mentaliteten försvinner för det är fan inget Göteborg borde vara stolta över...

X

Kommentarer
Postat av: sara

Ja, han var helt den största missen den kvällen/natten.. Tråkig som en gnu och dåliga "vitsar".. Sånt vill jag slippa i fortsättningen! Annars tackar jag för en trevlig kväll..jag är fortfarande sliten...

2007-07-23 @ 16:08:22
Postat av: anna

läste om din tatuering på izzaz blogg..kan du inte lägga in en bild? ;)

2007-07-23 @ 17:50:49
Postat av: Karin

Sara: Ja, han var inte rolig ens för en sekund...fy fabian du!!Ja, han är icke välkommen på några mer efterfester det ska jag berätta för hans vän Jim, Jim är trevlig så han får följa med ju!!!

2007-07-23 @ 19:21:13
Postat av: Karin

Anna: Den finns i ett gammal inlägg från november som heter My beloved tattoo...så kolla där så får du se min fina tatuering!!!Då är den precis nygjort så är lite mindre färgrann numera men ändock såå fiiiin!!!

2007-07-23 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback