Fy fan vad bra!

Det här är så jävla bra!!!!

Jag blir varm i kroppen när jag läser det. Det är sorgligt att det ska behöva gå så här långt men det ger ivf mig hopp om framtiden!Fotboll är ett språk vi alla talar.

Jag var själv på evenemanget när Göteborg var värdar för några år sen och det var helt fantastiskt skoj. Man hade svårt att förstå att alla dessa spelare från hela världen kom från såna brokiga bakgrunder då det kändes som en stor folk fest. Jag och en vän hade svårt att slita oss =)  

I förra veckan köpte jag två lotter för att stödja deras nästa resor, Danmark och Australien. Jag fick till och med en lott signerad, tydligen en av stjärnorna i laget =)

Så jag uppmanar alla som bor i Götet, gå in i Nordstan och köp några billiga lotter, det är verkligen för en god sak. Då hålen i Sveriges skyddsnät ibland är stora är det bra att det finns alternativa lösningar!

Ja, tame fan, det här gjorde min dag på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Såg ett TV-program om det för ett par år sedan. Blev ju alldeles varm i hela kroppen och rörd till tårar.

Postat av: Karin

Andreas: Ja, man blir det. är fint på ett sätt men jävligt sorgligt på ett annat!!!Köp nu en lott =)

2007-07-12 @ 15:28:40
Postat av: Anonym

Jag har bara en sak att säga; "ska vi gå hem till dig eller... nej, vi går hem till mig" ;)
Låter väl lite konstigt, men Karin, du vet precis vad jag menar!!

2007-07-12 @ 23:14:29
Postat av: Karin

Stina tror jag: ja, haha...det var så tokigt, kär i en polack, undra hur det går för honom?Lite tandvård sen hade han varit en drömprins enligt mig...hihi!

2007-07-13 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback