Final countdown

På inrådan av en kär vän måste jag börja nedräkningen till min holiday då det är ...

2 days to go!!!!

Första semesterveckorna blir dock på hemmaplan men det ska bli så skönt det med. Jag ska bara ta det lugnt och njuta av tiden. Jag vet hur fort det kommer gå, vilket skrämmer mig. Jag har redan ångest för att veckorna kommer rusa förbi, sen sitter man på jobbet igen. Detta kommer alltså från mig, som varje dag på jobbet pratar om hur viktigt det är att tänka här och nu, haha!Jag är aldrig här och nu, jag är mer då, sen och där!

Såhär glad blir man när man vet att semestern är nära...

 (sorry men jag va tvungen)

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Här & nu. Här & nu. Här & nu. [Mantra]

Postat av: Karin

Linda-sara: ja, så tänker jag men går inte bättre för det, haha!

2007-07-20 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback