En tjöttant?!?

Följande scen utspelas på jobbet:

Kollega: Oh, ikväll är det Gilmore girls, tittar du på det?
Jag: nej, jag tycker de är så jobbiga, de bara pratar så jäkla mycket, fort och hela tiden, nej de stör mig!
Kollega: ja, jag skulle precis säga att du är lite lik hon Lorelei, rapp i käften och så pratar du mycket...

Jag blev knäcktare än knekten.

Hon vill man ju definitivt inte vara lik till i sättet. Jag vill vara lik någon lite mindre neurotisk men men tji fick jag.

Nu ska jag gräva ner mig och dra något gammalt över mig samtidigt, ha det så bra!

X


Kommentarer
Postat av: eremo

stämmer ju!!!

Postat av: Karin

Eremo: Fuck, fuck fuck..jag blir biter,hihi

2007-07-04 @ 07:00:14
Postat av: Stina

Finns det nån som kan hålla samma nivå på tjatter som hon kan??? Nej, jag är "ledsen", men inte ens kära Karin håller den nivån!!!!

2007-07-04 @ 14:14:36
Postat av: Linda-Sara

Möhöhöhöhöööööö...

2007-07-04 @ 16:00:17
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Stina: TACK!Det värmer...
Linda-sara: Ja visst, möhöhöhööööö...det är inget kul ju, hon är hemsk, det är la inte jag hoppas jag!

2007-07-04 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback