En Pina Colada beställd till medelklass hjärnan!

Hej och hå, jag har redan inofficiellt gått på semester nu eller ivf min hjärna. Den ligger nu och smuttar på en Pina Colada i Västindien och njuter av härliga solen (så himla fuffens att åka utan mig men men). Den har på sig en snygg bikini och nynnar med i någon härlig sommarbit. Den är alltså mycket nöjd. Ikväll ska hjärnan sitta i solnedgången och njuta av känslan att vara på semester (detta är altlså inte vad JAG gör, utan bara vad jag skulle vilja göra just nu).

Allt jag gör nu gör jag verkligen med minsta lilla kraft ansträngning, hittar ingen energi till något.Jag vet att det inte är långt kvar nu och att jag verkligen borde få det sista överstökat så inget hänger över mig på los holiday men ORKA!

Ja, jag vet att det är ett I-lands problem och jag borde inte gnälla!Så nu ska den lilla  vita medelklass tjejen ta sig samman och göra ett sjuhelvetes jobb in i det sista!Kom igen nu...

Huga huga Fäbodsstuga!!!!

X


Kommentarer
Postat av: Johanna

Imorgon åker jag på min mini weekend till öret... Ska bli kul o komma tillbaka o träffa Lina, men desto mindre kul att städa lgh... Idag tänkte jag vara lite händig o sy lite i mitt lilla kläningstyg:) jag klippte ett hål i bandet o synde, mem satan i gatan vad illa det blev så jag har lagt ner det projektet... Hoppas ingen lägger märke till det skuma hållet med illa syt kring, blev så nervös över mitt självförvållade mini katastrof med klänningen att jag var tvungen att äta lite ägg o många snörgosar... Ja nu är mät o något lugnare... Orka bry sig om matriella ting. kram

2007-07-19 @ 18:41:03
Postat av: Karin

Johanna: hehe, det är tokigt hur det kan sluta...men jag tror säkert det blir bra!Jag trodde ju du skulle va så tokig att ha klänningen på huvudet så de där är säkert bra,hihi!Ägg är gott,yay!Kram och ha det nu så bra...

2007-07-20 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback