En lekplats för vuxna!

En vän, hon kan få vara anonym har tjatat om Facebook enda sen Jesus började gå i badshorts och jag har bara inte orkat. Hon beskrev Facebook som något helt otroligt, och om man väl börjat var man helt fast!Så här sitter jag nu, försöker förstå tjusningen. Det kanske kommer bli mycket roligare i framtiden men nu känns det faktsikt inte så mycket =)

Så nu finns jag på Facebook, det är som en lekplats för vuxna. Ja, lite som Lunarstorm fast för vuxna....

Så om ni vill leka, då ses vi
här =)

X

Kommentarer
Postat av: sara

Så, nu är jag också där.. får väl se hur det går..

2007-07-11 @ 12:52:52
Postat av: Linda-Sara

Jag undrade ju vad det var...

Postat av: Johanna

Jo det var fredagen om två veckor... Alltså vecka 30 som är den 27 juli... wieeee!

2007-07-11 @ 17:38:35
Postat av: Karin

Sara: Ja, vi ses la där då,hehe
Linda-sara: Ja, jag med men nu är man där och ska la hänga där eller nåt!
Johanna: Okej, jag måste blivit sinneförvirrad för det datumet kommer inte jag ihåg, tok men nu vet jag!

2007-07-11 @ 19:42:45
Postat av: Sälen

Vänta och se.......

2007-07-11 @ 23:34:01
Postat av: Karin

Sälen: jag väntar och ser,hihi..pussen

2007-07-12 @ 15:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback