Easy like sunday morning

Var ute igår och svirade lite...Det var stabilt läge om man säger så!!Det var lite av dans i afton, för det var dans som stod på agendan och dans blev det!Kul jul...sen åt vi falafel och jag tog en Pommes med grillkrydda. Jag insisterade på att krydda på ännu mer utan att riktigt smaka. Detta ledde till att mina Pommes var otroligt överkryddade men jag åt upp de i ren protest mot mig själv som var så dum!Jag hann även att vara lite dryg mot några killar från Blekinge, jag ifrågasatte varför man ville bo i Blekinge!?! Visst är jag en ödmjuk tjej.  

Är lite småtrött då jag i vanlig Karin style tyckte att ett samtal skulle ringas när jag kom hem, så jag låg och pratade telefon till ännu senare än sent. Samtalet var dock väldigt trevligt, ibland behöver man prata med gamla vänner. Även på natten!!!Vi bestämde oss för att lägga på när mina svar inte stämde överens med samtalet i övrigt, jag var i lala land när han berättade något spännande =)

Nu ska jag styra upp min tvätt här hemma, den väntar på att bli inlagd i garderoben. Min tvätt är så jävla otacksam, inte nog med att man tvättar den, den ska ska läggas in i garderoben med, det är fan maken av otacksamhet!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Ja, det var fan välkryddade strips du hade bejb!

Postat av: Karin

Linda-sara: ja men goa va de!!!

2007-07-02 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback