Du är inte ensam

Härom kvällen satt jag och läste en gammal SOLO tidning och läste en artikel som hette Sådant du trodde du var ensam om. Jag skummade igenom sakerna som vi alla gör stundtals och det var saker som kissa i duschen, peta näsan, köpa för små skor, dans framför speglen och med mera, det var la saker som jag kanske inte fullt ut kunde relatera till men jag fastnade för detta stycke, det var så träffande:

"DU ÄR MED I EN FILM/ MUSIKVIDEO

Okej, det här är sjukt barnsligt och kanske ett tecken på den renaste formen av narcissism, vad vet vi. Men ibland, till exempel när du går med din I-pod och favvolåten kommer, så låtsas du att du innehar huvudrollen i låten som spelas och du är bara så sjukt cool och snygg och speciell. Eller så fantiserar du om att du är med i en film lika pinsamt det, men visst händer det?" SOLO

Fan, hur kunde de veta? Jag blev nästan lite paranoid att någon kan läsa mina tankar, förstå hur många bra musikvideos jag gjort i mitt huvud med mig som the leading star.Det var nog mer i mina yngre år som jag var med i exempelvis NKOTBs video och liknande men än idag har jag allt en och annan video som jag är med i!!!Känns lite skönt att veta att man icke är ensam. 

Någon annan som känner igen sig?

Dags att plug in the I-pod och styra upp senaste Maroon 5 videon kanske!?!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback