Don't dream it's over...

Drömmandet tar aldrig något slut och jag börjar tycka det är lite jobbigt. Jag får aldrig riktigt sova för jag väcks hela tiden i de här smått obskyra drömmarna. Det är någon blandning av en mardröm och en vanlig dröm, inatt var jag så arg. Drömmen handlade bara om att jag var så jävla arg på alla och hela jag kokade. Usch, det var inte kul, alla fick veta att de levde. När jag vaknade hade jag helt dåligt samvete för jag var så fruktansvärt elak mot min lillebror. Så får nog be om ursäkt idag =)

Om en timme går avfärden mot Halmstad för en trevlig fotbollskväll+ utgång. Just nu är jag bara fruktansvärt trött och är inte sugen på något som stavas med Fotboll men det blir nog kul. Sen känns det såklart lite tungt då jag tror Örebro kanske inte har så mycket till chans,  jag är ju den eviga närkingen som säger: Det gååår alldriiiiiiig. Kanske skräller vi big times. Halmstad är ju lite av en traddi att åka till, jag har nog varit där de sista fem somrarna så blir nog kul!!!

Så ha en stabil måndag så hörs vi någon gång imorgon eftermiddag...

Och förresten, jag vaknade till blå himmel och sol. Nu är det något som är fel....om det inte var för den otrevliga drömmen hade jag varit lyrisk!Yippie!

X


Kommentarer
Postat av: L-S

Åååångest drömmar bejb? Dags att analysera dem lite minsann.

Postat av: Karin

L-S: Ja, det är så weird att de har kommit i flera dagar i sträck, men nu inatt sov jag utan att drönmma, med alkhol i kroppen dock...hmmmm, det kanske får bli en go fylla varje dag innan läggdags!

2007-07-17 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback