Dirty dirty

Konstigt alltså, hur man kan få en lägenhet, eller ja en skokartong att se så mycket trevligare ut om man städar lite. Nu ser min lya bebolig och nästintill trevlig ut och det känns gott. Som vanligt så funderar jag på var all smuts kommer ifrån, för det är rakt inte jag som skitar ner så fruktansvärt, nej...glöm det!

Skönt att det är gjort nu ivf... *puh*!!!

Ikväll ska jag ha en liten skiva här hemma därav städandet (delvis ivf), det blir nog trevligt även fast jag är väldigt osugen right now. Alkohol och jag har alltid varit goda vänner men på sistone tycker jag inte det är så kul med fest och utgång, same same but different liksom. Min vän S sa att det är ett tecken på att jag börjar bli vuxen. Hmmm, kanske det kanske, eller så hänger det ihop med min formsvacka. Anyway, det finns saft här hemma om jag känner mig osugen och det går minst lika bra!Så vi får se om det blir lullighet eller saftfylla =) MEN jag ska inte vara den som är den så jag styr nog upp mig själv ska ni se!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback