Belgian blue på två ben

På gymet:

Jag står där med mina 2 kilos hantlar för ett uppvärmningsset  (sen går jag lös på riktigt tunga vikter såsom 3 och 4 kilo). Herregud jag är i klass med en fitness drottning nu när jag tänker efter.

Ja, anyway, jag står med mina hantlar och gör någon övning då en betydligt mer vältränad kille kommer fram och ställer sig vid samma spegel. Jag skulle nog vilja kalla honom en muskelknutte. Han tittar på mig med ett litet leende, jag anar lite förakt i blicken. Jag känner mig lite obekväm när han granskar mig men fortsätter. Han går sedan och hämtar de största hantlarna världen har skådat för att börja lyfta med högljudda frust och stön brevid mig. Bilden kanske ni ser i huvudet, det såg nog precis lika roligt ut som det kändes, haha!Lilla flugan med sina tandpetare till hantlar brevid Arnold med 2 tons hantlar...

Vill bara klargöra en sak Mr Muskelknutte om du mot förmodan skulle läsa detta. JAG ÄR NÖJD MED MINA TVÅ KILO!!! Jag vill inte se ut som en Belgian blue på två ben. Nej tack, jag är nöjd ändå...

Hihi, körningen gick bra till slut ändå, klumpen släppte lite och det gjorde nog gott att komma till gymet och få träna bort lite nervositet och rastlöshet!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback