Bästkusten suger!

Bästkusten, västkusten eller hur var det nu? Jag älskar verkligen att bo i Götet, I do men ibland undrar jag.

Vintern och hösten är hemsk här, det bara blåser, är kallt, fuktigt och allmänt rått. Det kommer ingen snö och det är kallt men inte kallt på ett bra sätt. Man lever lite för man vet hur det ljusa halvåret här i södern =)

Sommaren här är wonderful, det ska ju vara västkustens parad årstid med vackra soldagar vid stranden, turistinvasion och svaga sköna vindar från havet men vad händer? Det är strålande fint i norr och här nere hos oss är det regn, regn och ännu mer regn. Sommaren ska vara fin här ju!!!Det är inte de små regnskurarna utan det är regn som kan liknas vid monsunregn (eller hederliga sommarregn). Jag är så trött på det här, det regnar precis precis hela tiden...Igår var det strålande sol blandat med vad? Jo riktiga monsunregn!

Allt jag önskar mig är lite fucking sol. Jag vet att det redan varit fint i juni och att den här sommaren är nog precis lika regnig som vanligt men det är så tröttsamt...Så jag får la inte klaga för klaga hjälper ju inte men jag har en uppmaning

Så you guys on SMHI, Yes Im talking to you Mr Pohlman, den långhåriga mannen och Tone. Nu får ni banne mig styra upp lite go svensk sommar med sol, temp runt 25 och svaga vindar!!!!I need it now!

Det är inte mycket jag önskar mig i min mening...

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Jag trodde Pohlman var död?

Postat av: Johanna

Nej han är la inte död utna pensionerad... Men jag kanske har fel??

2007-07-05 @ 12:17:46
Postat av: Karin

Linda-sara: Nej för bövelen, han e bara ett russin som är pensionerad!
Johanna: det är tur att du och jag har lite koll, hihi

2007-07-05 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback