Ångest är mitt förnamn

Ingmar är död, Bless him. Man kan tycka mycket om honom hur han var som person men man kan icke säga annat än att han var duktig på det han gjorde. Han var ju gammal som gatan och han har hunnit med en del i livet så han kan nog vila gott. Rest in peace mate!

Ja, dagsformen? Ja, natten var en orgie i mardrömmar om både bilkörning och att bli jagad. Jag tro faktiskt att den här uppkörningen kommer ta livet av mig. då snarrar vi inte ute i trafiken utan jag kommer bli ett mental case snart. Jag vill redan nu bjuda in alla på besök, så jag slipper vara ensam på dårhuset =). Jag känner att bloggen får verkligen vara ett forum för min ångest just nu, jag är inget rolig och allt jag gör gör jag med körningen i huvudet. När jag ska gå över gatan tänker jag i biltermer och snart köper jag väl blinkers och fäster på huvudet, HERREGUD... lämna mig ifred biljävel säger jag bara....

Idag ska jag i vilket fall bli lite uppvilad i galoschen. En klassiker, Lotta på Liseberg med medföljande allsång. Ikväll är Måns Zelmerlöv på besök så nu ska jag få se Cara Mia mannen IRL, hipp hipp hurra!Blir nog stabilt läge. Behöver som sagt var något lite spexigt att tänka på!Så ikväll ska jag koppla bort allt vad bil heter och allt vad ångest heter med för den delen....

Kommentarer
Postat av: Stina

Är lite avundsjuk att ni får se Måns!!! Hade gärna varit där och sett sängkammarblicken på nära håll ;)

2007-07-30 @ 14:12:32
Postat av: Karin

Stina: Ja, du det var verkligen inget att leka med, suuuugna som små tonåringar var vi alla, haha =)

2007-08-01 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback