And the story goes on...

En timme på gymet gör sitt (då fick jag det sagt, tackar). Jag är  helt slut i min stackars kropp och känner mig lite som spaghetti!Fast det som är gott med träningen nu är att jag börjar känna av de där kickarna, de där goa endorfin kickarna som kan dyka upp. Jag upplevde total lycka för en stund efter träningen och det var gott!!!!Sen gick jag och Afrot och luncha en sallad, vilket gjorde gott. Ska fortsätta hälsotemat med en hälsosam smoothie nu innan jag beger mig till byn (för er som vill veta). 

Förresten ringde Comhem igen, de ringde ju igår och det var då jag började bli lite irriterad. Idag blev jag ännu mer irriterad. Jag är fortfarande inte intresserad, jag säger det här på min blogg med om ni läser det Comhem. Tack men NEJ TACK!Och sluta använda mitt namn som om ni känner mig...

Men Karin, om du nu ringer så lite ska du inte satsa på Comhem då vi är billigast?
Mitt svar till Comhem är; jag tycker om att ringa dyrt, det är så kul att spendera pengar på höga telefonräkningar, så sluta ringa nu!


Eftermiddagen ska spenderas med temat fika. Jag ska ha lite av ett maraton fika med en massa söta vänner!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback