Wrapped around her finger

Så fort jag öppnade dörren visste jag att det var kört. Hon hade sålt mig redan då. Hon hade mig virad kring sitt lillfinger och avfyrade ett leende som var segervist. ...Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Karin....

Fröken Hyresgästföreningen var här ikväll, hon krossade mig med sina argument och jag kunde inte stå emot. Hon levererade som aldrig förr och det var som om jag var unik, speciell och den enda hyresgästen i hela världen som hon brydde sig om. Hon visste vad mina ömma punkter var och hon attackerade stenhårt!

Samma hyra som förra året, tio biobiljetter för 59 kronor styck, bilda opinion mot alliansens förslag att göra om hyresrätter till bostadsrätter, rättvisa,solidaritet, alla andra grannar är med, jurister, skäliga bostadsvillkor.... vad du vill och hon sa det!

Jag känner mig lite svag som inte ens kunde säga att jag vill tänka på det men nu är det så, lagt kort ligger. Hon var goood shit!

Så är jag medlem där med, kan det vara ett vuxenpoäng till?!Ja hugaligen, var är världen på väg?!

God natter!!!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är också medlem! Det rockar ju! Vi bjöd in vår snubbe på kaffe, han var hemskt trevlig. Inte osm din donna dock vad jag kan förstå, men han kunde sin sak. :D

Postat av: Anonym

Jag gick också med på min tid. Sen kom den bra tidningen Vår Bostad hela tiden. Man måste ju ändå stå upp för idealen i att sluta upp tillsammans. Kram på dig.

2007-01-11 @ 22:24:35
Postat av: Anonym

det var jag som skrev kommentaren ovan :)

2007-01-11 @ 22:25:16
Postat av: Moster

Men vad gör jag. Det är jag som skrivit de TVÅ kommentarerna ovan....

2007-01-11 @ 22:25:58
Postat av: Karin

Linda: Ja, du ser de är sluga!Men det låter bra att vi är vänner ihop!

Moster: är du full eller?hihi...Ja, visst har de bra ideal, nu är det en ny tidning med ett nytt namn, hihi...säkert lika bra!kram på dig med!

2007-01-11 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback