Voff voff

Jag surfade runt lite på andra bloggar och hittade detta otroligt roliga test!!!

Cocker Spaniel Dog Breed Calendar - For the Love of Cocker Spaniels Deluxe 2006 Wall Calendar Click to purchase online from the Dog Lover's Book Store! www.dogs-central.com

Cocker spanieln är en av världens mest uppskattade och populära hundraser. Det är en sportig och aktiv sällskapshund som passar bra i de flesta familjer. Den är robust, snäll och barnvänlig men kan också vara något egensinnig. en det är också en ras med ganska stor arbetsvilja, energi och livsglädje så den rekommenderas helst till familjer som är lika aktiva som hunden själv. Rasens särprägel kan väl beskrivas att vara dess utpräglade sociala och livliga väsen. Det är en hund som alltid följer sin ägare med stor hängivenhet och glädje. Dessutom har den en enorm aptit på livet och de flesta ägare kommer att upptäcka att den har lika stor aptit på mat! Detta är en ras man måste vakta annars äter den sig lätt till en övervikt. Cocker spanieln har också ett stort behov av kroppskontakt och närhet.

Kan man tänka sig!!??Det stämmer ju till punkt och pricka vad det gäller mig!?Tokigt va?

X

Kommentarer
Postat av: Johannaaaann

Hihi! Jag blev oxå en Cocker Spaniel! Vilken sötis! kram

2007-01-08 @ 11:29:41
Postat av: sara

Jag blev en Grand Danois..ska visst vara väldigt vänlig, kärleksfull och trogen, trots sin storlek.. Det kanske stämmer iaf..hihi

2007-01-08 @ 11:46:03
Postat av: eremo

men va fan jag blev oxå en sån där liten skithund.
måste ju vara nåt fel
:(

Postat av: t-afrot-afrikanen

Ja ha, en bulldog!?! Vet inte hur jag ska tolka det, tycker att de är fruktansvärt fula... Men jag e ju faktiskt lugn nästan alltid, men när jag väl hamnar i bråk så gäller det liv el död, så jag är ganska nöjd förutom att den e så jävla ful!

2007-01-08 @ 16:06:58
Postat av: Karin

Johannaaaan: de är söta som du,hihi!

Sara: men ja, det passar dig tycker jag!De är la lugna med?

Eremo: Ja,hela mitt jobb har gjort testet, 80% blev cocker spaniel så det är nog den vanligaste.

T: Du passar la som en bulldog och de är ju grymt söta!Lugn som en filbunke är du!Tok Ska börja kalla dig bulldogen,hihi

2007-01-08 @ 21:51:21
Postat av: Sälen

Jag känner att jag har hittat mig själv jag är en MOPS! det passar så bra:)

2007-01-08 @ 23:37:06
Postat av: Moster

Jag blev en mops.... haha

2007-01-09 @ 18:37:58
Postat av: Karin

Sälen: En liten söt mops, det är ju precis vad du är, hihi!Gulli gullan....

Moster: Ja, jag trodde du skulle vara en större hundssort, en sån där lugn och stabil sak. Typ en grand danois eller golden?Men jag kanske är ute och cyklar helt!

2007-01-09 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback