Vimmelkantig och glad!

Yippie yippie, vad kul det är att vara jag idag. Imorse var jag vimmelkantig och illamående. Jag fick lägga mig ned för det snurra så. Efter en liten stunds vila och vatten släppte det och nu är det bara bra. Nu sitter jag här på jobbet och myser som aldrig förr (rast). Ätit mig en god lunch och är lagom trött efter maten.

Detta är dagens lyckorus (Tack Eremo för att du introducerade punktformen för mig, det är ju grymt!).
 
* Det står tussilago här på bordet, welcome spring, fuck the winter!Om en vecka är det vitsippor,hihi!

* Solen lyser, himlen är blå, det är sådär lagom kallt and I love it!!!

*Brynäs leder elitserien, yippie!Trot inte det håller så länge men glad är jag!

*Jag är helt ledig i helgen och ska göra massa tokigheter!

*Jag har fått förlängt på jobbet till slutet av sommaren, hello första vuxna betalda semestern!

Gud vilken sucker jag är för bra väder, då är livet det bästa som finns =) Tjingeling!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Kul kul låter bra. Alltihop tycker jag. Snart får du säkert körkort oxå.

2007-01-19 @ 19:42:03
Postat av: Karin

Moster: Nja, körkortet får jag nog inte jättesnart men snart,hihi. jag är en seg en,lär mig långsamt!Men denna vecka börjar jag köra med en kompis med!Yay!

2007-01-22 @ 18:57:26
Postat av: Lauritscarmen

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback