Vilken kväll!

Kom i säng vid ett...nu är klockan snart åtta och jag är trött, trött trött...

MEN det blev ett himla lyckat firande. Tror faktiskt att jag aldrig har varit så spymätt i hela mitt liv vilket var lite jobbigt. Vi åt en trerätters som var mycket god, bara efter den så var det nog för lilla mig. Men sen för att fortsätta eländet tryckte jag i mig en massa gott som godis, ostar, vindruvor och annat. Jag satt och höll mig för magen och andades tungt när vi tittade på Sunes sommar. Jag förbannade mig själv för att jag inte slutat äta, samma misstag görs ofta!

Kvällen var ju som sagt var lugn, fyrverkerierna avlöpte som de skulle även om jag var en riktigt fegis. I ren mogen anda sköt jag över ansvaret att tända till en annan stackare med lovorden att vår försäkring visst täckte fyrverkeriskador =) Så jag smällde då rakt inte av mig några fingrar. Inte hon heller för den delen. Så ni kommer inte kunna läsa någonstans om att jag tänt eld på ett äldreboende!Känns ganska gott...hade varit en dum start på året...Fyrverkerierna var små men naggande goda, efter tolv bestämde sig grannen här i trakten att fyra av ett sjuhelvets fyrverkeri, då kändes våra som Kinapuffar mindre spännande, hihi!

Vi kollade vidare på tv, Grevinnan och betjänten är fan lika kul varje år, haha! sen fick Robbie den lilla räven entertein us, jag trodde jag skulle dö, dels för att jag var mätt och dels för att han är så fin. Herre min jesus, vilken kille....han med lite smör på!

Tolvslaget var väldigt odramatiskt, vi lyssnade på ring klockor ring och sen skålade vi i en hederlig gammal Pommac!I dricksglas för här där jag jobbar finns inga vinglas av naturliga skäl =)

Sen körde jag alla i säng och försökte sova men jag var så uppe i varv så somnade inte förrän långt efter ett. Fick så många söta och fina sms att jag nästa börja böla. Tack så hemskt mycket säger jag till er som vill ta åt er av äran!!!!

Dags att jobba lite!God fortsättning, det känns i luften att det är nytt år, ett bra år!!!!I can feel it in my fingers att  2007 är ett ass kicking år!

X  

Kommentarer
Postat av: maria

Tyvärr fick du inget nyårs-sms, eftersom Comviqs nät inte riktigt funkade som det skulle här uppe. Men du, tack för det gågna året och jag hoppas på fler Linda&Karin-äventyr! God fortsättning och kram! :)

2007-01-01 @ 15:25:36
Postat av: Karin

Maria: är det inte Linda eller har jag blivit helsnurrig? Eller har du bytt namn sen förra året?Jag hoppas med på mer tok i sann Linda&Karin anda...god fortsättning....=)

2007-01-01 @ 15:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback