Turn On, turn off

Ja, det är helt tokigt hur förutsägbar jag är stundtals.

Imorse körde jag bil, det gick fruktansvärt dåligt och jag var så jävla arg på mig själv så jag höll på att krevera (ja, där är det igen KRAV KRAV KRAV på mig själv, jag får inte misslyckas med något). Till slut blev jag så arg att jag kände hur tårana började komma.....jag sa till min bilskolelärare att de var på väg och mycket riktigt, haha....

Gråtkranen Karin. Ja, så där satt jag och grät i stillan ro för min bilskolelärare, haha!

Ni som känner mig vet att jag verkligen är som en kran som går att slå på och av lätt. Jag gråter högt och lågt, jämt och ständigt och överallt. Det är mitt sätt att tackla stress, ilska, trötthet och alla andra känslor som behöver komma ut. Det kan räcka med att gråta i fem minuter så är jag i toppform igen, så bara för att jag gråter är jag inte ledsen långa stunder. Människor som inte känner mig kan nog tycka det är lite obekvämt när jag sätter igång men jag kan ju inte hjälpa det ju!

Detta är både en bra egenskap och dåligt. Jag har verkligen nära till mina känslor men det gör mig jävligt sårbar med. ja, hursom var det skönt att få släppa ut det idag och min bilskolelärare var en bra tröstare även om han blev lite nervös...=) sen ringde jag mamma en stund, ingen som är så bra att gråta inför som mamma, då släpper alla spärrar (jag fick ju ändå hålla tillbaka lite, annars hade han nog undratt).

Idag är jag ledig för första gången sen romartiden, är hur gott som helst!Så om en liten stund kommer L hit och vi ska äta hemlagad god soppa och prata massa skit!det vi gör allra bäst alltså!

Pussen på bussen!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback