Tokeri tokera

Jag är så trött att jag bara skrattar. Hahahahaaa.....

Jag och mina girls har varit och fikat A hej då, och jag har verkligen skrattat från början till slut. Flams flams flams.....=) Men kul va det! Jag var inte ensam om denna trötthet heller, jag var sannerligen i gott sällskap!Är grymt tråkigt att  A ska flytta men vi ska allt ses massa ändå. Jag har ju ändå connections i Öret, så nu har jag ännu ett skäl att komma hem!

Idag är allt lite enklare med, vilket är gott, mina dalar är inte så djupa ivf!

Nej, nu ska jag sova, eller ivf lägga mig och titta på prison break och ett herrans liv.....

God natter alla tomtar!!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har ett Magnus dilemma....

2007-01-09 @ 16:39:48
Postat av: Karin

Johanna: Ja, berätta min vän, men det kanske är dumt att ta det på min blogg,eller?Hihi....Pussen påre!

2007-01-09 @ 18:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback