Tio små negerpojkar

Mina suckulenter börjar dö som i Agatha Christies klassiker tio små negerpojkar.

Jag förstår inte, man ska inte kunna döda suckulenter?Jag sköter de ju, jag ger de kärlek, pratar med de, vattnar de inte för mycket och inte för lite...men de bara lämnar mig. Jag är knäckt....har vi någon suckulent expert i församlingen let me know....

Ja, jag har i alla fall städat och nu är det rent och fint här hemma,nu ska jag hem till T och äta middag, sen blir det fest, hey ho!Två fester till och med. S fyller hela 25 och hon ska firas med pompa och ståt, sen har A hej då fest då hon lämnar oss för nordligare breddgrader (hon ska flytta till mina gamla hoods, Örebröd!, tok)

Så blir håll igång idag med, huga. Hur ska en arm själ som jag orka leva med detta höga tempo?

Ikväll är det bling bling to the teeth, jag är guldig och glittrande, yay!So bling it up, like its 2007

X

Kärlek Karin aka Lil K

Kommentarer
Postat av: Linda

Har de någon sjukdom månne, de små liven?

Postat av: Karin

Linda: mycket möjligt min käre vän, men de ser inte sjuka ut, kanske sjuka i huvudet?Eller något sånt....

2007-01-07 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback