The thing I love to hate

Idag när jag kom hem låg det där kuvertet innanför dörren. Brevet som jag bävat för men jag visste det var på gång...

Jag ska börja betala av mitt studielån. KUL, tur att man har valt ett högavlönat yrke så det verkligen lönar sig att betala miljarders miljoner tillbaka. Fast jag får tänka på hur kul jag haft under min studietid, hej hoppla!  =) tack för det Televerket!

Jag är en av de som älskar att hata Csn. Jag  har haft trubbel i tomteskogen när det gäller de.När jag skulle åka iväg till Australien så skulle jag söka ett speciellt lån och det var lättare sagt än gjort. Åtskilliga timmar i telefonkön,pratat med hundra handläggare som alla säger olika,  sura typer som inte alls ville göra som jag säger,. ja listan kan göras lång. Under en tre dagars period ringde jag Csn minst fyra gånger om dagen och jag blev hänvisad över precis hela Sverige till olika handläggare.

Men sen fick jag prata med Fredrik. Fredrik mina vänner var som en prins på en vit springare. Han ringde upp mig (tänk er att Csn kan ringa hem till en,hihi) och berättade att han kirrat biffen. Jag skulle få pengarna till mitt konto straight away. Då hade jag stångat mig blodig med 17 andra handläggare som alla talat osanningar men Fredrik var chef och bestämde på ett kick att jag visst skulle ha pengar!Jag gillar fortfarande inte Csn men Fredrik, han var en klippa som jag sent kommer glömma.

Hmmm, undrar om Fredrik är intresserad av att betala mitt lån med. Det ska jag undersöka......

X

Kommentarer
Postat av: eremo

det efterlängtade brevet har dykt ner både hos mig o min syster.
jag har däremot aldrig haft några som helst problem med csn.

Postat av: Karin

Eremo: Ja, det e tur, för Csn vill man inte bråka med, det är jävligt tidskrävande och frustrerande!Men brevet kom ändå, yippie...eller inte...

2007-01-24 @ 08:36:21
Postat av: Reneleila

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-06-17 @ 07:45:36
URL: http://reneleila.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback