Sunday bloody sunday....

För att sammanfatta gårdagen så var den mycket trevlig på båda festerna.

S 25 årsfest, var kulig. Jag blir alltid lite nervös när jag ska umgås med en hel massa människor jag inte känner men det gick väldans bra ju, hihi. Mycket trevlig tillställning och så himlans god mat!Jag åt massa trots att jag och T redan hade ätit massor några timmar innan.

Vid 23 knatade jag vidare till A som hade hej då fest och där var det också mycket trevligt. Någon hade med sig ett singstar så det var sång på hög nivå....=) Vid 01 snåret orkade inte jag mer, så styrde kosan hem.

Jag börjar jobba 16 i eftermiddag så idag känns som en riktigt menlös dag, jag kan liksom inte starta några större projekt (typ som att bygga en friggebod, det brukar jag ju ägna mig åt på söndagar) och nu inväntar jag mest att åka till jobbet, tok! Att börja jobba så sent på söndag är rätt värdelöst om ni frågar mig men men....det är bara gilla läget som Thompa sa!

X


Kommentarer
Postat av: David

Hej! Gillar du Thomas Ledin? Såg att du citerade honom! Mvh David

Postat av: Karin

David: Det kunde man ju tro men icke sa nicke. Jag tycker den låten är ganska så hemsk om du frågar mig men den är bra att citera =)Så tyvärr no Ledin fan här inte. Gillar du Thomas Ledin?

2007-01-08 @ 07:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback