Summan av kardemumman

Hur sammanfattar man denna helg i London då?

Att den har varit tokig, omvälvande och tokig ännu en gång. Det har verkligen varit så skoj, kul att träffa min älskade Jo-flow, tokat med en massa brats, dansat loss på Underworld, ätit på Nandos och KFC, gått och shoppat loss, träffat A, åkt tunnelbana, Druckit riktiga snakebites, druckit öl, sett massa intressanta och snygga människor, ...Ja, allt har varit som en bal på slottet. Jag tänkte sammanfatta min resa imorgon när jag får tid, så ni får veta mer vad som hänt!
 
London och jag har en speciell relation förstår ni. Varje gång vi är ifrån varandra så är jag helt säker på att jag inte vill bo i London och är klar med den biten då jag tokat där ett antal omgångar. MEN varje gång jag sätter min fot i denna undrets stad så rivs gamla sår upp och jag längtar tillbaka som fan! Jag längtar tillbaka till storstadspulsen och allt tok som händer där. Jag var så ledsen i ögat igår när jag var på väg hem, började nästan gråta...

Mitt vanliga liv börjar på en gång, ska snart köra sen blir det jobb över natten så får skriva mera imorgon.
Gud, det går fort att komma tillbaka till vardagen och allt här hemma, London känns redan som ett minne blott.

X


Kommentarer
Postat av: Linda

Karran, you know it, det finns alla möjligheter att starta Kvinnokollektivet i Låndån! I'm game.... :D

Postat av: Johanna

Ja det finns något magiskt mellan dig och London. Det har jag fattat men jag tycker inte att du ska flytta ditt för jag kommer att sakna dig sjukt mycket. Kramelikram!

2007-01-30 @ 18:28:56
Postat av: t-afrot-afrikanen

Åh karin, det här funkar inte! Jag vill åka tillbaka till London, bosätta mig där skaffa familj och kanske t.o.m. gifta mig med Simone! Tänk vilket brölopp det hade blivit och pungmannen hade natrutligtvis gjort sitt partytrick! Jag e så sugen!!!

2007-01-31 @ 06:47:04
Postat av: Johanna

Skärp er båda nu och lyssna här! Ni ska inte flytta till London för vad skulle dancingdingo göra utan sina bästa stammisar... Antagligen hamna i post tramatisk stress och vara tvungna att stänga igen. Okej brudar, så stanna nu så blir allt bättre! Om inte för min skull så för dansande dingons! Kram på er båda!!!!1

2007-01-31 @ 09:00:41
Postat av: Karin

Linda: Ja, kanske ska dra till låndån istället, vi kan ju va ett mobilt kollektiv,hihi!

Johanna: Jag lovar att icke flytta, måste styra upp en bra verksamhet här hemma. Det kommer bli bra serru!Men London ja, vi är meant to be...=)Men dingon får klara sig, har inte varit där på flera hundra år, dags snart kanske,hehe....

Thandi: ja, jag tar pungmannen så så har vi dubbelbröllop och lever happily ever after,haha!Gumman, du ska på allvar stanna här med mig, jag vill inte bo här utan dig ju!Pussen!

2007-01-31 @ 18:13:01
Postat av: Prebenmarlene

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2009-08-04 @ 09:58:00
URL: http://prebenmarlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback