Stuck in the middle

Hej å hå!!!

Jag tänkte ju blogga om allt kul som hänt i helgen men allt som känns nu är att jag är stuck in Sunne och stormen gör att jag inte kommer hem till Götet idag. FUCK!Så här sitter jag och fundilurar på hur mitt liv ska gå...kommer jag bo kvar i Sunne förevigt eller vad?

Det är lite torrt men sanningen är nog att jag kommer få åka till Örebro med mina päron, stanna där över natten och åka hem imorgon....that wasnt the plan!Men men....

Jag återkommer med alla kuligheter från Sunne, har mycket at berätta!Men nu ska jag ta i tu med min resa och hur Göteborg ska bli verklighet!

Tjipp och hajk!

X

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inte lätt med vädret.. men du får ju se mycket på din weekedresa iaf.. Hoppas du packade med dig tillräckligt med kläder bara, hihi..

2007-01-14 @ 17:07:51
Postat av: Karin

Sara: ja, du ibland är det bra att man packar för mycket,hihi!Jag har ombyte som räcker, men imorgon måste jag komma hem ivf...=)

2007-01-14 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback