Spread the message!

Har just avnjutit en liten god fisksoppa, det var verkligen vad jag behövde. Jag började i vanlig ordning laga mat försent, så när fisksoppan puttrade så fint grinade jag nästan för jag var så hungrig. Inte bra...men nu är jag mätt och belåten!

Nu ska det prackas på. Jag har ju slutat ge låttips varje dag så därför kommer de nu i klumpsumma, för jag tänker ju fortfarande att det är mitt ansvar att sprida budskapet om bra musik vidare =) hallelujha!

Här e några låtar som har hög spelfrekevens i frökens lya

* Robbie Williams- She's Madonna (Ja, Robbie kan till å med skriva en låt om Madonna och den blir bra!)
* Ryan Adams- Answering bell (lite av en gammal going som kommit fram ur garderoben)
* Cassie-Ditto (Ja, hon e rätt svängig)
* The Ataris-Boys of summer (grymt bra cover och grymt bra ös)
* Fall out boys- a little less candles a little more touch me(alltid tuggummipop bland min musik)

Lyssna, lär och le!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback