Skiva!

Sitter här och väntar på mina gäster då jag ska ha en liten skiva, vi blir få men vi är naggande roliga!Ska bli superkul, jag har pendlat mellan total osugenhet till sugenhet och nu är jag sugen!Gott mos....

Kvällen kommer uspelas här, sen blir det sticky och lite dans på logen. jag e danssugen så kommer nog bli en alldeles utmärkt kväll. Vin, flickor jag tycker om och hemmagjord hommus!

Alla får ha en stabil kväll, nu ska jag dekorera lite, hihi!

Ps. Hur smakar ett spritsigt vin?Vinet jag köpte har en spritsig smak. Syftar de på sprit eller vad?jag förstår ingenting...Ds.

X

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för en skojsig kväll! trots att jag är lite torr och går hem för tidigt..antar att det blir så när man blir gammal och med sambo.. Kram och puss!

2007-01-21 @ 02:57:07
Postat av: Karin

Sara: Ja, men åldern är bara en siffra du där!Ja, jag antar att det kan ligga något i det där med samboskapet men kul hade vi hursom ju!Tack tack....=)

2007-01-22 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback