Resfeber

Jag ska hela vägen till Sunne imorgon, tror jag har lite resfeber inför den långa resan, tiiihiiii!
Ska till jobbet innan så måste styra upp packningen ikväll, huga jag packar alltid för mycket! Tänker att  jag tar med den här badbollen för den kan vara bra om, kanske, vem vet, maybe, att jag behöver den!Men nja, sällan 10 par trosor, 6 par jeans och 30 par strumpor behövs på en resa över en helg.

Ska försöka packa light denna gång!Om det går får vi se, hårda bud i Mellerud får det bli!

Oooh, är så sötsugen nu, vill ha vill ha vill ha men icke sa Nicke!

Nattis!!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe... Vet vad du snackar om tjejen, jag är ju lite av känd för mitt flyttlass när jag gör mina små weekened trips. Fast jag försvarar det med att weekends är den svåraste packningen eftersom att man kanske måste kanske ha gå ut kläder, vanliga stan kläder och ibland även sport kläder... Ha det så kul hjärtat!

2007-01-12 @ 11:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback