OOOh happy days!

Glad trettondag eller vad man säger. Hoppas alla får en riktigt bra dag....i sann slaparanda.

Igår var det afterwork med kära och nära =) Mycket trevlig kväll om ni frågar mig. Vi var ett stort gäng och the more the merrier heter det ju. Jag drack några glas surt vitt vin och lyxa lite med en raspberry daiquiri. Blev lagom livat och jag var hemma runt två. På vägen från bussen fick jag bokstavligen bevittna en catfight. Två katter var i luven på varandra och skrek och slogs, jätteotäckt.. Ni som inte hört en katt skrika, fan det går in i märgen, gällt och högt! 

Det var skönt att sussa imorse med!Nu är jag back in the game och ska städa tänkte jag, har dragit mig länge men nu så nu så!!!

Ha en bra dag och jag återkommer med rapporter om mitt spännande leverene =)

Och förresten, jag handlade en klocka igår efter ett hett tips från konstapeln, jag har länge och väl suktat efter denna, nu är den min på reapris!Min 6e klocka, det är den där konstapeln som har fått mig på detta vis =) Den är så fin och bling bling, just what I like, yay!

bild:
www.axcent.se

X



Kommentarer
Postat av: Linda

Slapparanda? Ligger det nära Haparande eller? :P

Postat av: Karin

Linda: Haha, very funny och ja, det ligger precis brevid =)

2007-01-07 @ 12:00:08
Postat av: Konstapeln

Vad skojsigt med ny klocka, de kan man aldrig få för många av...

2007-01-07 @ 18:27:41
Postat av: Karin

Konstapeln: Ja, det är ju du som har inlett mig i fördärvet kvinna =)

2007-01-07 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback