Nice people makes my day

Alltså det är så trevligt när man ringer någonstans och man blir trevligt bemött. Det kan verkligen göra mycket.Idag skulle jag ringa ett samtal åt en kvinna, det var till ett sjukhus för rådgivning.Hon som jag pratade med var mycket trevlig och hjälpsam. Jag blev väldigt glad för det är trevligt när man pratar med någon som man "connectar" med...och att jag reflekterade över att hon var trevlig måste betyda att hon var väldans sympatisk, right?

sen ringde jag en vårdcentral gällande samma kvinna. Där var det inte lika roliga toner.

Ska det vara så svårt att vara trevlig?Kanske ska prata med Fredde och resten av the allians och se om man kan styra upp något charmkursbidrag till de som behöver det, hihi!Hon skulle lätt behöva det!

men nu ska vi fokusera på det som är gott i livet, så nu ska jag glädjas åt den trevliga damen i luren, tiiihiii!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback