Min toalett är ett kök

Det är något med de här lägenheterna.Mitt badrum är som ett kök. När min granne lagar mat så sprider sig doften in till mitt badrum, enbart mitt badrum. Det är lite tokigt och konstigt. Just nu luktar det som någon lagar Chili con carne, häromdagen luktade starkt av vitlök. Kanske inte ska vara så att det luktar inne hos mig men lite trevligt är det ju, jag duschade i Chili con carne lukt idag, hihi...tokigt värre.

Denna dag har verkligen gått av bara farten och jag har inte gjort något som kan kallas en insats. Bara varit ledig. Det är iofs ganska skönt men jag har en del jag borde ha tagit tag i....

Jaja, nu ska jag plugga lite teori här hemma, lära mig luite vett och etikett i trafiken!!!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback