Looondon!

Nu så, nu har jag hunnit jobba en dag och en natt och ska nu sammanfatta min lilla trip till London, den stora staden. Det var väldigt mycket tok men jag har plockat ut några av godbitarna, de jag sannerligen vill att folket ska ha med sig....So enjoy. (Ingen inbördes ordning i rolighetsfaktor!). Glömmer säkert hälften!

Shoppingen

Behöver jag säga mer?London är en GRYM stad att shoppa i, detta är några fynd!

  
                    

TOK fredagen

Fredagen var det bara jag och Jo-Flow som var ute och tokade, det var en helt extremt underlig kväll, hihi. Först var vi på brats afton. Jag trivdes inte så bra och hade något existensiellt samtal med Jo att jag arbetade med mig själv och känslan att vara utomjording i vissa sammanhang. Hmmmm....sen fortsatte kvällen på ett Grottmännisko ställe där det verkligen va till att hold on tight. Jesus, människor var sjövilda (var ju australian day) och Snakebiten flög!Jo-Flow blev av med sin telefon där, då någon jävla idiot snodde den (senare fick han namnet Steven och var en australiensisk fårfarmare som verkligen behövde ringa hem. Man får göra det bästa av en hemsk situation, vi har haft riktigt kul åt den där stulna telefonen mitt i all misär). Jo-Flow som aldrig blir arg blev riktigt hård i tonen och fick till och med lilla jag att uppföra mig (även om det var under protest). Förresten, Snakebite blir man dåligt full på....

Snyggon

Alltså britter är inte speciellt fina många gånger men i London finns det något för alla. Antagligen för det bor så många olika nationaliteter. Jag har varit som en brunstig kossa, killar överallt som har varit så jävla snygga. I lördags höll jag på att krevera, visste inte where to look. Är det just me som är desperat eller bor alla snygga människor i London?Jag tro iofs på det första alternativet....=)

Pungmannen

Ett riktigt fylle original. Han träffade vi på en pub i Camden (En riktigt jävla rolig kväll där vi sist hamnade på  good old Underworld) och han var vän med en väns flört. Han var riktigt drängfull och härjade runt där inne på stället. Helt plötsligt hade han pungen utanför byxorna (OBS bara pungen), Min fråga var varför han inte hängde ut hela härligheten? Hans motiveringen var att om han skulle ha snoppen utanför brallorna med skulle han nog bli utslängd, så för att ta det säkra för det osäkra var det bara en pung....bra resonemang!Pungen är inte good enough för att bli utslängd, haha!Det lustiga var dock att han ej blev utslängd.

KFC

Jag vet att jag är en kannibal med råge men fy fan, jag älskar KFC, det är fruktansvärt äckligt om man tänker på det men I can't help it....Jag vill ha ett KFC utanför min dörr om jag kunde önska!

Säkerheten

Ett negativt minne, säkerhetskontrollen på Stanstead, herre gud säger jag. Den tog två timmar och då hade de fan inte missat något. De kollade precis allt med extra allt. Det var som ett träningspass med ihoppackning, skokontroll, väskkontroll, kroppsvisitering. Det var jag, T och S som stånkade igenom detta, var helt slut när man kommit på flygplanet.  Jag är la en sån där typisk Al-Quiada antar jag...

Ni som var med, har jag glömt något viktigt?

X


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det var grejer det! Ni vet verkligen hur man ska sätta en London helg. Stakarn som blev av med sin bäbis skulle ha gått i bitar antagligen... Kul att han har ett sånt bra crew som lättar upp eländet. Måste berätta en kortis om min vecka som är kan sägas med två ord hjärte krossad! kram

2007-02-01 @ 08:57:52
Postat av: Karin

Johanna: Ja, det var sannerligen grejer, hehe....kärlek hurts men en dag du, då ska vi hitta en schysst karl till dig!Pussen!

2007-02-01 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback