London med stort L

Mina vänner, the time has come!Jag lämnar er här i Svea rike och åker till min gamla hemstad och kollega!

L     O      N    D   O   N   !    !   !

Jag har redan hunnit drömma om bussresan till London då flyget blev inställt, blev en annorlunda resa om ni tänker på att det är vatten mellan oss, hihi! men fram kom jag ändå....

Nu ska jag ha världens bästa helg och verkligen leva la vida loca!Eller kanske la dolce vita, jag får se, hihi!

Im outta here, får se hur det blir med bloggandet men I be back!

Pussen

Karin aka Queen Elisabeth

X

Kommentarer
Postat av: Johnnyagathe

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback