Kapten Enöga

Hur klumpig får man vara egentligen?

När jag satt vid min resväska och skulle packa ned min jeanskjol lyckades jag peta in kjolen i ena ögat. Fråga mig inte hur detta gick till men ont gjorde det!!!

Linsen petades ur ögat och försvann
Tårarna sprutade
Ögat har svällt.
Ögat är fruktansvärt rött och infekterat
Ögat svider som fasiken

Herre gud, ska jag behöva åka till London med ett  icke välfungerande öga?det känns sisådär...

Jag och icke fungerande ögon är något som verkligen har en koppling till London, när jag bodde där så förlorade jag synen i två veckor pga en infektion. London vill mina ögon illa!Huga!

Hoppas något händer inatt, annars får det bli ögonlapp a La Jack Sparrow imorgon =)

X

Kommentarer
Postat av: sara

vad är det med dig och resor, karlsson? Skämt åsido hoppas jag att det går bra och att det inte göra ont imorgon..ha det fint i london! kram!

2007-01-25 @ 21:37:29
Postat av: Johanna

Gud vad du är rolig!! Hahaaaaa! Take it easy mate!

2007-01-25 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback