Jag och Emily

Jag glömde ju en rolig anekdot från igår, hihi.

Igår på festen med brors så började jag prata med en tjej som frågade om jag hade känt mig uttittad på vernissaget. Jag sa nej, för det tänkte jag inte på. Tydligen hade denna tjejen frågat halva min brors klass vem jag var lik, hon hade verkligen känt igen mig och tyckte jag var lik någon. Det hade kommit några förslag bland annat Reese Witherspoon (i vilken värld då undrar jag, men man kan ju alltid drömma)...

men sen kom det ju fram vem det var och trust me, I heard this one before. Säkert 7 gånger har människor sagt att jag är likt denna skådis, i London var det till och med en som kom fram på gatan. det är inte ens någon känd kändis. Tjejen jag pratat med hade inte kommit på det straight away men hade funderat på sin kammare och då kommit på det. 

Emily Valentine, Brandons flickvän i Beverly Hills. Hon var the bad girl som bara ställde till det. Men ja, jag kan nog inte se det själv men som sagt var, alla säger att jag är en Emily, what do u think?Sen är de korten lite nyare än när hon var med i Bevvan, jag ser la inte så gammal ut hoppas jag även om jag börjar bli en gammeltacka....

 Bild. www. imdb.com

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Good God my friend vad lik du var... Att jag inte har fattat det jag som har varit en äkta Bevan fan när det begavs sig... Häftigt! Nu är det ju som att serien lever kvar i dig och du borde vara stolt för värre kändisar kan man ju vara lik... Kram

2007-01-15 @ 16:17:40
Postat av: Karin

Johanna: Ja, det sägs att det är så, jag kan icke se det men somewhere over the rainbow eller någe,hihi!Länge leve Bevvan!!!

2007-01-15 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback