Här fast inte riktigt här utan mer där

Jag är verkligen inte här idag.

Alltså på mitt jobb, jag känner mig disträ, flygande i mina tankar och öm i hela kroppen. Jag tror det är en indikation på att jag väntar kvinnobesvär (läs mens). Det kan komma när som helst så det är full beredskap i hönsgården.

Skulle just nu döda för att få sova i min egen säng och för att umgås med mig själv, hihi. Jag känner verkligen att mitt behov att vara ensam behöver fyllas. Har varit så mycket tok de senaste dagarna. Imorgon kväll ska det bara vara me, myself and I...men först är det jobb ikväll, och åtta timmar imorgon men sen så, yippie yippie yay!

Nej, dags att sköta jobbet mitt....

tjingeling!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror och hoppas att det är det samma som spökar hos mig... Ligger vaken på natten och klurar på morgondagen och livet. Det är något tokigt som lurar i vassen helt enkelt och det går inte att fokusera. Ha en bra day at work!

2007-01-16 @ 09:30:47
Postat av: Karin

Johanna: Ja, det finns många gäddor som lurar i vassen men när man minst anar det, då får man klarhet i både det ena och andra =)

2007-01-16 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback