Håll i hatten

Jag säger bara HÅLL I HATTEN och allt annat som kan tänkas sitta löst.

Det är stormvarning i Bohuslän där jag råkar jobba, jag tror snart det här huset ska blåsa ikull, flaggstången ska ramla ned i rummet jag sover och att lilla jag ska blåsa bort. Jag känner mig lite som Nasse när jag traskar omkring i vinden, hihi....man får vara beredd så man inte far iväg!

Hello Africa tell me how u doing? (Jag hade bara en otrolig lust att skriva det, tack för mig!)

Peace out and god natt!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjena! Jepp vilken blåst har inte sovit en bund i natt för mina bräckliga fönster har inte den finessen att de fungerar som ljuddämpare. Trodde det var full orkan i rummet till typ fyra i morsse då jag tror jag lyckades somna iaf. Idag äär det en låg dag.. Första riktiga motgången 2007. Vi blev sågade som aldrig förr på opponeringen så mina VG drömmar är bara att kyssa hejdå... Pussi,pussi!

2007-01-10 @ 16:40:23
Postat av: Karin

Johanna: Hoppas du får sova inatt hjärtat!Uppsatsen, ja jag vet hur det känns men vet du vad?vad är ett VG om hundra år?Inget och nix pix päron!Så länge ni blir godkända har ni gjort ett superduper jobb,okej?Kram

2007-01-10 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback