Gott mos!

Veckorna går fort, nu är det snart en vecka in på det nya året 2007 och sen är det snart nyår igen!Huga, Tur att jag började pensionsspara, för nu går det bara undan =) Snart är det 2047!TOK!

Idag är det fullspäckat schema på jobbet och sen efter det så blir det en trevlig lite afterwork!
Så jag har verkligen en mycket trevlig dag att se framemot, bara skojsigheter!Var inte ens jobbigt att gå upp, jag flög upp, tok!

Har sagt det förut, men tåls att sägas igen, det är något speciellt med fredagar och känslan som infinner sig!

Ha en bra dag!

X

Kommentarer
Postat av: Johannaaaann

Låter som en det kommer att bli en toppen fredag! Vet ju hur era afterwork brukar vara... TOKIGA & SUPER KUL! Själv kommer jag hålla mig på mattan ikväll även om det är tonårsafton och jag borde vara ute och busa på stan, men ikväll får alla tonårsfirare klara sig utan mig. Kram och hälsa!

2007-01-05 @ 09:08:27
Postat av: Anna

Hola chica!! Nu när du är ute och rör dig i etern så blir jag sannerligen sugen på att göra det jag med :) Rolig blogg du har!! EN aussienatt vore grymt, grymt, grymt.... synd att ölen är så dyra i Svea land, annars skulle jag upprepa min utspillarbragd fran Adelaide i rent nostalgisyfte :) Vi ses snart!!

Kramis..

Förresten, kan du maila, messa... whatever, ditt nummer till mig, alla mobilnummer försvann med min mobil i Bolivia

Postat av: Karin

Johanaaanan: Ja, afterwork i Götet är alltid kul.Du är duktig som håller dig på mattan

Anna: Ja du, den natten i Adelaide var ett maraton i utspilld öl, haha...denna gång får du behålla ölen i kroppen istället!Jag ska ge dig mitt nummer så styr vi upp nåt!Kram

2007-01-06 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback