God morgon!

Det är sällan jag inte kan sova, sover oftast som en klubbad säl. Inatt har jag haft en sådan där natt då man bara vrider och vänder på sig....

Jag har vaknat kokhet

Jag har vaknat iskall

Jag har vaknat av Sms

Jag har vaknat och trott att jag försovit mig

Jag har drömt konstigt

Jag har fått panik över det faktum att jag inte kan somna om, och blivit ännu piggare (typiskt moi)

Ingenting verkar ha gått vägen inatt, så idag är jag såklart trötter. Men skönt att jag sovit på jobbet, behöver liksom inte ta sig någonstans!Har en lång  dag framför mig så hoppas inte tändstickor behövs för att hålla upp gluggarna,hihi. Efter jobbet ska jag och M äta ihop och sen ska vi se
denna film. Jag har hört rykten att den ska vara bra, vi får la se...hmmmmmm.....

Ha en hjärtligt bra dag!

X


Kommentarer
Postat av: Olaileah

i love this page keep it up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback