Frikort?

Hihi, jag gillar Ronnie och hans små krönikor. Verkligen läsvärt och roligt!

Har ni några frikort?Har er eventuella partner några frikort?

Själv har jag allt haft några "frikort" i de relationer jag varit i men har alltid valt ouppnåliga kändisar. Men det är kanske det som är det braiga med de där frikorten, de är ouppnåliga och det finns inga egentliga allvarliga tankar bakom det hela.....

Ett axplock frikort ( samtidigt som jag bjuder på ögongodis):

      
3 små guldgossar,mumsfilibaba!
Bilder:www.google.se

Kommentarer
Postat av: Stina

Mitt frikort kommer alltid att vara Robbie ;)
Mums...

2007-01-19 @ 09:15:58
Postat av: Karin

Stina: ja,han har inte varit ett frikort än men mycket möjlig att han blir i framtida relationer,hihi!

2007-01-22 @ 18:59:41
Postat av: Suscoto

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback