Friday feeling

Oooooh, sitter här på jobbet och kurar!Det är fredag IGEN och jag är förväntansfull.....jag ska ju åka på galej till min lillebror i helgen och träffa hela härliga familjen!Ska bli gott mos!

Så måtte denna dag gå förbi snabbt, huga huga!Ive got places to be u know....Tåget går 17.33, sen e jag framme 20.45!!!

Sunne ska tydligen vara the place to be enligt min bror (ironi), hihi!En liten håla i de värmländska skogarna, kan det bli bättre undrar jag?

Jag ska nog kunna blogga från Sunne med, de har nog bredband...tror jag =) Hehe!

Hej så länge!

X

Kommentarer
Postat av: sara

Idag har vi köpt en ny bil! Blev ingen kombi dock så du behvöver inte köra buss, men den är nog ganska stor ändå..Så här ser den ut http://www.blocket.se/vi/6329603.htm?ca=15_s

2007-01-13 @ 16:35:56
Postat av: Johanna

Vilken fin bil ni har köpt Sara! Mina bilkunskaper är inte dom mest seriösaste men mitt betyg är ändå bra jobbat av er! Blev lite nyfiken så jag kollade oxå hoppas det var okej att jag tjuvläste lite... So I can bip in my Hummer truck... Tiiii!

2007-01-13 @ 19:04:05
Postat av: eremo

ja det var en fin bil!
:)

Postat av: Karin

Sara: Jaaa, vilken fin bil, det var ett fint kap!Den ska vi crusia runt i, hihi!

2007-01-14 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback