Flodhästen Karin

Huga.

Idag mitt gott folk, idag fick jag ännu ett bevis på att det där nyårslöftet om att börja träna måste tas itu med SNARAST!

Vi har infört en ny hälsosam approach på jobbet med pilates en dag i veckan och power walking en dag. Idag var första pilates passet för en annan otränad själ. Herre min gud vilken tur att ingen såg mig då jag flåsa runt där på golvet som en annan flodhäst.

Vig som en bräda och tränad som en sparris. En halvtimmes pilates gjorde gott men gud vad stel jag var..minnen från förra våren och sommaren då jag var fit for fight känns lååångt borta.

Men det är bara upp på hästen igen, träningskortet ska köpas, men fan måste få det andra kortet ur vägen (körkortet) annars finns det ingen tid för mig att svettas på gymmet. Kan låta och vara en bad excuse men att pendla gör att man arbetar 30 % mer, hihi!Vill inte komma in i stressmönster. För jag köper då inget gymkort om jag inte tränar....

Over and out and about!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback