Ebb

Mitt bloggande är ebb.
 
Jag kommer inte alls på några som heslt briljanta idéer om vad jag ska blogga om.
Ännu ett jävla bevis på hur lite som händer i mitt liv, haha!Jag ska allt se till att det blir lite mer action snart....lite idéer vad jag kan hitta på anyone?De här har jag tänkt  ut själv:

Snatta och åka fast medvetet...då blir det livat i luckan, får även en chans att träffa några söta konstaplar,hihi!

Boka en resa till en okänd ö och åka imorgon...typ,det vore loco!

Börja internet dejta och gå på minst tre dejter om dagen...less is more, eller jag menar tvärtom.

Vara öppen och spontan genom att prata med folk typ på bussen, tåget, hemköp....Ja, folk kommer tro att jag e insane in the brain men kul kan det bli.

Men alltså,kanske lika bra att vara tråkig när jag tänker efter.....snart är känner jag mig mer inspirerand och då är det flod igen på bloggen, huga huga!

X


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm... Alternativ 1 låter inget vidare, men de andra var ju spontana och bra! You go girl! ;)

Postat av: sara

Sånt är ju livet ibland, man har ju inget att berätta.. Fast nästa vecka blir det ju utlandet för dig, efter det lär du ju ha saker att skriva om..hihi. Håller med om att de tre sista alternativen var skojiga och bra!

2007-01-18 @ 18:58:54
Postat av: Anonym

Min bror slängde alternativ 3 på mig i dag när vi pratade. Den svettiga tönten på min brors jobb hade tydligen hittat sin flicka på nätet... Tok vad medade han med det tro.. Hehe!

2007-01-18 @ 20:16:09
Postat av: Johanna

Oj det var moi som skrev nyss

2007-01-18 @ 20:16:39
Postat av: Karin

Linda: Ja,1 e dumt men tror inte jag vågar de andra heller...hihi, fegis Karin

Sara: ja, jag vet att snart blir det kul, yay!Men jag vill att det ska vara kul jämt jämt jämt!Som ett litet barn!NUUUUUU ska det va skoj, nu och jämt!men å andra sidan uppsakattar man ju inte det roliga om det jämt e kul!

Johanna:jag tror jag kommer vägra internet dejting in till graven, men vem vet?jag kanske kommer ändra mig?!Där kanske man hittar en vettig sak...=)

2007-01-18 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback