Det händer varje gång

Jag är fem-tio meter från min uppgång, det slår till som en blixt från klar himmel.

Jag blir panik kissnödig.Verkligen verkligen kissnödig.

Så det är bara gå in genom porten, be till gud att hissen är nere men det är den aldrig av någon anledning. Vänta på hissen. Nu stänger jag av min Ipod för den stressar mig och jag tror den kan påskynda mitt kisseri. In i hissen, sammanbiten men väldigt fokuserad. det enda som finns i huvudet just nu är att få kissa, jag vet att jag borde tänka på något annat men det är stört omöjligt.

Ur hissen, in i korridoren till min dörr. Fram med nycklar och sen ska man försöka få upp de två låsen utan att grannarna tror att man är spritt språngande galen (för egentligen skulle jag vid detta lag gärna sätta mig utanför min dörr för jag är så kissnödig).

Huga, när man väl är inne ligger fokus bara på att kissa och gud, det är bra skönt när man väl kastat av sig jacka och ryckt upp toadörren.....mmmmmmmmmm.
 
Även idag blev det precis så, så blir det varje dag när jag är på väg hem. Det spelar ingen roll om jag skulle kissa fem minuter innan. Det är psykiskt och det har varit så hela mitt liv. Om ni frågar mina föräldrar från när jag var yngre kom jag alltid hemspringande från skolan, teatern eller vad jag varit skrikande HJÄÄÄÄLP JAG ÄR SÅ KISSNÖÖÖÖDIG. det hänger i.

Herre jesus, det är lika jobbigt varje gång...puh. men nu är jag kissad och klar!Ska ta en lång härlig dusch nu, för att känna mig som en del av civilisationen igen!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback