Clementinrace!

Kvällen har ägnats åt ett riktigt clementinrace, jag tror jag har ätit sju clementiner (tre under detta blogginlägg) och fler kan det bli. Jag har köpt en hel påse i förra veckan och de måste ju ätas upp, kom på hur många de var...

Nu ska jag läsa vidare i min spännande bok, nu vet jag vem mördaren är =)

Och nu när jag kommer ihåg det, kolla in Incubus
hemsida! Inte bara ett grymt bra band men en grym snygg layout, me like me like!Om man trycker på Music, får man se en jättefin bild på en kille som sitter med ett hjärta, den diggar jag!Låten som passar till bilden heter Love hurts och är en grym låt!

Love hurts...
But sometimes it's a good hurt
And it feels like I'm alive.
Love sings,
When it transcends the bad things.
Have a heart and try me,
'cause without love I won't survive

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback