3 dagar kvar

Ja, nu börjar det närma sig. Huga vad kul det ska bli!3 dagar kvar, från och med idag pratar jag bara engelska och är grymt artig!So.....

Idag är jag ledig efter att ha slitit en dag på jobbet =) Men skam för den som sitter på sofflocket. Jag ska göra så mycket så!Dagens schema är som följande

1. Samtala lite
2. Körlektion+teoriplugg, hur ska det gå denna lektion gå månne?
3. Handledarutbildning med S

Så det är fullt ös medvetslös idag. Kursen håller på i tre timmar,undrar vad vi ska tjöta om då? Jaja, det lär jag märka!

Dags att lämna skeppet och styra upp mig själv!Jesus, det är snö i massor här nu, helt sjuuuuukt. jag snick snackade om tussilago, vår och andra härligheter och så kommer detta....HUGA!

Ha en oförskämt trevlig dag!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kalar! Eller som den lilla snärtan Kylie säger "Just cant get them out of my mind". Går och väntar på ett sms från en sån där KARL, men har fortfarande inte fått någor svar på min förfrågan som jag ställde för ett dygn sen. Kan nog se det som kört men gudars vad tråkigt för jag såg lite hopp i den här. Han verkade ju så bra och jag tror vi skulle kunna vara bra för varandra. Jag börjar bli så trött på det här singel livet nu att jag. Att det ska vara så svårt!!! Kram!

2007-01-23 @ 17:51:25
Postat av: Karin

Johanna: Du tänker så mycket att det till å med knakar i mitt huvud,hihi!karlar är ett annat släkte, de är inte förståeliga, haha!Om han inte hört av sig igen så är han bara att slänga i papperskorgen!Du kommer hitta nån men låt det ta sin tid, okej? Pössen

2007-01-24 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback