2 dagar kvar...


*Längtar längtar längtar*..men nära skjuter ingen hare här på fortet som vår älskade Svan sa!

Idag ska jag ta mig till jobbet och styra i lite jobb, känns fortfarande lagom roligt. Min ambitionsnivå är inte hög denna vecka. Fy vilken dålig anställd jag är. Fast idag är det personalmöte och det är ju faktiskt kul om ni frågar mig. Tror det kan vara handledning idag med och det är ju ännu roligare!Så har en rolig dag att se framemot!

Sedan efter jobbet blir det fika med the girls, det blir nog ännu trevligare tror jag!Så blir en lång dag idag igen men med förhållandevis skojsiga saker!Yay!

Hmmm, undrar var mitt pass finns?Kanske dags att styra upp det så jag har det....Det finns ju nånstans, 25 kvm är inte stort, borde vara lätt att hitta (muhahaha, dagens skämt, hitta saker är inte min starka sida!)!Anyway. måste sticka till work!

Have a nice day folks!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback