1 dag kvar

Eftersom jag inte själv vet hur jag är som person så tänkte jag att ett test får berätta det för mig =)

 Sådan här är jag:

Utåtriktad Planläggande Konkret Känslostyrd person  

I grafen nedan kan du se, hur du är placerad i de fyra centrala personlighetsdimensionerna. Ju närmare ändpunkterna du är, desto mer uttalade är dina karaktärsdrag

| 
InåtvändUtåtriktad
PlanläggandeUpplevande
KonkretAbstrakt
TänkareKänslostyrd


SÅDAN ÄR DU:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.


Intressant, intressant. det kanske kan stämma. Roligt att man kan göra ett test för att se vad man har för personlighet, vet man inte sånt själv?Tänk om jag hade fått värsta chockerande svaren, undra om jag ändrat på mig då?Hihi, blivit en annan person för det sa ju testet! Istället för listor ha jag blivit en junkie för test, hihi!Det är ingen ordning och reda!

Nu ska jag köra bil, med min lärare och S som ska köra med mig privat, hjälp...jag är nervös!

X


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ju karin som jag känner igen henne! Roligt att det stämmer in ganska bra. Fast jag som personalvetare kan ju berätta att dessa test kanske inte är så aplicerbara i arbetslivet... Men det är ju roligt för en själv och speciellt om man kan diskutera svageter och styrkor. Vi strävr väl alla för att bli bättre människor än vad vi är idag. Så high five för test! En liten parantes nu är att jag har gått och blivit kär i en Karl! KUKEN! Måste försöka hålla huvudet kalt... Men det är ju inte presic min personlighet att play coool.. Hepp, hepp!

2007-01-25 @ 13:38:19
Postat av: Johanna

Jo en grej till, kan man göra testet på nätet?

2007-01-25 @ 16:24:58
Postat av: Linda

Hmm... Det låter ju som jag ;)

Postat av: Karin

Johanna: Det är nog inte så vetenskapligt,hihi..men lite kul e det!Jag jobbar en hel massa med att vara en bättre människa, vissa dagar går det bättre än andra!det löser sig med karln vännen, glöm inte is i magen!!Pöss!

Linda: Nej, det e jag!haha.....

2007-01-25 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback