007 med rätt att döda...

Ja ni, jag måste säga att jag är glatt överraskad av herr Bond. Den var rätt så käck, inte min typ av film men ändå underhållande och jag hade definitivt inte tråkigt i de 2,5 timmar den höll på. Ibland blev jag till och med lite överraskad och rädd, tok!Var fint att man fick se en lite känslosammare sida av Bond, eller hur det kom sig att han blev som det blev. Sen måste jag nog ändå säga att manuset var rätt tunt.Den får helt klart ett godkänt betyg av mig hur som!

Däremot är jag INTE imponerad av den nya biografen här i Götet, stor, opersonlig, betongig och ful...Nej, jag vill ha lite mysigare ju!men det var ivf bekväma stolar och bra ljud......=) Men tänker att de kunde gjort bättre med tanke på hur många år de hållt på....ja, nu är jag bara jävligt kinkig!

M följde med hem hit igen och vi har pratat om livets stora och små, kan behöva en killes perspektiv på saker och ting. Så kvällen har varit mycket trevlig!

Nu ska det sussas, har en lång dag på jobbet framför moi!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback